2010-12-13
 10:57:33

Lucia

Heipoer! J
Just nu sitter jag på söndrums bibliotek och kollar fb,ec och Salvador Dali. (?)
EGENTLIGEN borde jag åka till eketånga och vara på träslöjd men jag orkar inte höhö.Jag ar PÅVÄG dit faktiskt men insåg att det bara var ca 30 min kvar innan i skulle sluta där och alla skulle ta bussen in till stan (45min såg jag nu), Så jag gick av vid Jutarum och mökade mig bort till biblan. Dock ska jag gå tillbaka till busshållplatsen om 15 min!. Saga ringde när jag satt på bussen btw och sa att Adam var försvunnen :o Hoppas han inte är det! :c

Men iaf. Imorse eller imose och morse vid 9. 2 timmar sedan såg lussade jag med kören vuxenutbildningen/Klaragymnasiet. Azum? Jag såg helt fail ut. Fast vi sjöng jätte fint!
Desutom var det typ en tjej som ble typ as chockad när Kicka skulle sjunga efter Bella. Hade hon aldrig sett ett tvillingpar eller? Jag höll på att dö a skratt men ändå. Kul var det! sen såg jag Loréna där också! Jag visste inte hon jobbade eller hon kanske pluggar där? Vad vet jag :P

Hm vad nu då? Jo jag höll på att halka vid busshållplatsen i stan innan. Skitkul jajamensan!
Jag är ingen intermänniska så jag saknar sommaren. Jag vill bara slippa alla tjocka kläder!!
Jag HATAR verkligen att ha på mig en tjocktröja,kofta eller vadfan som helst som täcker armarna!!!*fett sur*
Ew. Nu ska jag lyssna på Christofer Drew samt Mayday parade - id hate to be you when people find out what this song is about och bli glad igen! Heido! Glad lucia btw! (roligt det ser ut.. Glad Lucia lol)


( Jag veet att jag har kofta där... Fast den var azum snygg och tillhörde kusin Andreas :c Dock tog han tillbaka den.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: