2010-12-15
 22:04:31

Naglar

Heipoer.
Nu sitter jag och sätter på lösnaglar, eller nej jag har redan satt på dom. Jag målar dom röda och ska typ lägga på glitter sen ._. Hata bröllop och så har vi nobel imon :o haha då får jag iaf fina naglar i skolan också...
Ska gå med Primus btw. Ja ingen kommentar. Hoppas bara han är snell hest nu. (lol)
Nu är dom snart klara iaf! :) ska bara lägga på 2 st guldglitterlagerr på topparna och sen är de klara! jag lägger upp bild imorgon tror jag :P Trots att det bara är typ 4 som läser min blogg XD och dom går i min klass :c Lawl.
Men heido! Godnatt och sov så gott! ^^


caroline

visste inte att jag går i din klasS? :D



PUBLICERAT: 2010-12-15, 23:14:11 | URL: http://carruh.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: