2010-12-26
 14:18:39

Pulka

Heipoer! :)
Jag somnade vid halv 2 inatt och vaknade vid halv 8. <3 Önskar vårt hus kunde vara lite mer ljudisolerat. Iaf mitt rum.  Jag har inte ätit något annat än kex sen den 24. Orkar inte ush.  Jag vaknade med halsfluss igår också :( så nu mår jag inte bra och så har jag allergi mot tampe i vänster öga... Jag skulle tvunget klappa och gosa med han innan (MEN GUD VEM KAN INTE MOTSÅ DEN SÖTSAKEN?!) sen fick jag ett hårstå i ögat och handen flög upp och kliade i ögat -.- så nu är det rött och kliar som ett myggbett.
Jag ska iaf snart ut med familj och så ska vi försöka dra med mackan så att tjockisen får luft och åka pulka.
Det kommerju gå bra med tanke på hur jag har en tendes att VÄLTA pulkorna :o
Så HEIDO.
Jag måste föra över bilderna från mobilen och kameran snart...
Jag 


Therese

fin blogg!



PUBLICERAT: 2010-12-28, 16:59:17 | URL: http://theresejjohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: