2010-12-23
 11:30:00

Slutat skolan nu! :D

NU har vi slutat skolan! :D
Jag och Linnea sjöng "himlen i min famn" dock hördes typ Linnea mest bara för att hon har LJUSAST stämma. SÅ TRO INTE ATT JAG INTE VÅGADE SJUNGA HÖGT FÖR DET GJORDE JAG. Låten var bara lite för ljus för min tonart.
Men ah. Det gick bra iaf! :) Alicia var SJUKT duktig. Desutom å har Linnea och Alicia jätte lika röster :o eller iaf samma sätt att sjunga på.
Efter avslutingen gick jag, Linnea, Pekki och Saga och fikade på Fridsons? Hette det så? Kul hade vi iaf! :)
Hoppas de inte ljög för mig om att de tyckte om sina presenter! :C Jag tyckte iaf om mina! :)
Nu är jag och mamma påväg till nån tjej i Laholm som gör naglar ock ska fixa våra naglar :P Tror jag ska ha regnbågsfärger<3 Ska även passa på att tjata och diskutera om att göra en Labret/Medusa :D Jag tror jag skulle passa i en medusa eller en Monroe...


pekkï päronsoda

Fridbergs! Presenterna var jättefina, Carola! Gosiga strumpor och ett fint halsband! Tack så mycket, god jul. :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: