2011-01-17
 12:25:48

Hem!

Nu är vi snart hemma :D Vi stannade på McDonalds för Emily behövde gå på toa.
Hoppas bebisarna hade tillräckligt med hö och mat >.< Jag lämnade liksom massa hö och hela skålen lite överfull till Tampe och 2 skålar till Alvin eftersom hans skål är mindre...
Jag har tandvärk också. Mamma säger att det är ett hål. Hoppas verkligen inte det :O
Desutom älskar jag Glee's verision av "fuck you - Cee Lo Green" Jätte bra! Ska nog sjunga den :o De verkar inte SÅ svåra att spela så jag kanske kan kompa själv till den på antagningen.
-
Jag ska börja på iPoden när vi är hemma också, Det är knappt 2 veckor kvar till ConFusion nu! Åh jag längtar! :D
Ska gå runt med iPoden och en högtalare och spela musik! Azum eller vad? ;)
-
Men nu ska vi köra vidare :) Heido.
Jag har en tendens att se yngre ut på bilder tycker jag, iaf när jag hade rosa :o Luggen är orange nu föresten, kloret tar bort färgen nästan direkt, i somras hll färgen i ca 3 dagar sen var det gulsvagtrosa färgat :(
REPRIS BILD!
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: