2011-01-06
 17:04:24

iPod

Hei Hei!
Snart ska jag och mamma + emily och anders åka in till stan och byta någon leksak som emily inte tyckte om.. -.-
När vi kommer hem ska jag börja med iPoden! :) Den ska bli rööööd! ska försöka tjata till mig röd hårfärg också ;)
UHUHUHU Ska stämma min gittar FÖRST när vi kommer tillbaka och försöka spela baby <3 Jag kan accorden måste bara få ihop takten och kompet :D<3 *överexited*


Tomiko

Hej, nu rycker jag in och svarar på din kommentar på olivias blogg eftersom jag inte tror hon har riktigt koll på vartifrån mina kläder är haha XD

men japp, min kjol som jag hade på bilderna är från bodyline :)

och resten är massa offbrand hihi ^^



PUBLICERAT: 2011-01-06, 21:05:01 | URL: http://tomikos.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: