2010-12-23
 19:00:56

Begåvad, Sjukt begåvad

Det var en gång en lite flicka som heter Carola. 
Carola var en mycket söt flicka som hade rosa lugg och en tomteluva på sig. 
En dag var hon på maxi och handlade med sin mor, hon var lung och fin tills hon såg en fin liten ponnyhäst på en flaska. 
Då började hon säga : PONI PONI PONII HESTEN!! och PLÖTSLIGT! så såg hon ett spöket laban shampoo och utbarst: 
KOLLA ETT LABAN SHAMPOO!! MAMMA KÖP TILL MIIG!!!!!!!!! 
ett par pojkar och några tanter och gubbar sog en bit bort kollade på henne och undrade säkert om hon var lätt förståndshandikappad.

Yea. Folk tror jag är förståndshandikappad. Det är inte många 15 åringar som lyckas få folk att tro det. Jag måste vara begåvad. Riktigt jävla begåvad. Lol


pekkï päronsoda

Jag blir också sådär när jag handlar med min mamma. xD ''Titta en HP bok!'' ''Kolla, det är Shrek!'' ''Vilken söt tröja!!''



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: