2010-12-09
 23:50:36

Youtube

Hei. Har inte orkat skriva på några dagar. Men jag ska skriva nu :p
Just nu sitter jag och kollar på klipp på folk som sjunger på yt och kan inte sluta tycka jag är såå mycket bättre än dom... (ANDERS FEL!) Bara för att han sa att jag sjuöng bttre än tjtjerna som sjöng på lbs kungsbacka :P
Men iaf. lbs i kungsbacka verkade bra men ändå inte lika inbjudande som i halmstad... så vi ska kolla på Rytmus musikgymnasiet och donnergymnasiet nästa år :P
ska sova nu orkar inte skriva mer. Natti!


caroline

mongo låt mig göra en design till dig! maila bilder, färger, förslag på hur de ska se ut och vad det ska stå till min mail [email protected] ! im vaiting for your mail, hah sorry för min dåliga engelska! puss :) <3



PUBLICERAT: 2010-12-10, 01:52:27 | URL: http://carruh.se
Carrou

Akei. Fast du gör den ändå aldrig :c Ska ba ta MASSOR med fula egobilder först.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: