2010-11-26
 15:30:52

Förkyld

Jag mår hemskt dåligt idag. Jag är täppt i näsan och ont i halsen som in i Helvete :(
Nsan rinenr inte utan jag bara snorar på något underligt vis. sen har jag ont i sidan av ryggen(?) (hahha hittade inte "?" nu :() och i västra benet. Nej det är inte alls synd om mig!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cybergymnasiets musiklinje verkade inte ens bra. Dem hade inte egen studio och fick typ inte lära sig noter eller muskproduktion om inte typ alla i klassen ville det.
Nej Ljud och Bild skolan verkar mycket mycket bättre.
Humanistiska med inrikting språk kanske inte är så dumt iaf.
Nu när både mamma och Anders säger att jag inte är begåvad nog för att gå musik.
jag har tagigt gitarr lektioner i knappt 2 månader. lol. Jag kan 5 accord ._. så om jag räknat rätt borde jag kunna ungefär 5 gånger så många accord i Mars 2010.
hm.
Nu ska jag leta reda på ett papper och försöka spela "stilla natt" har bara ett problem, använder man plockkomp 12 eller plockkomp 1/2?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: