2011-01-16
 00:13:21

Rytmus musikgymnasieskola

Idag var vi och kollade på Rytmus... Den var inte sådär super fin och ny renoverad som t.ex. LBS i halmstad.
Liten skola som passar mig perfekt iallafall! Eleverna var sjukt duktiga! Jag tror jag kommer passa in ganska bra där :) Jag oroar mig inte så mycket för intagningsprovet (säger jag nu, vänta bara tills jag ska sjunga upp). De tar in ca 60 personer i år och förra året var det över 250 st som sökte...  >.< Okej nu försvann mitt ego. Som obligatorisk låt ska jag ta "Viva la Vida - Coldplay"
och som egen låt funderar jag på:
Fuck you - CeeLoo Green
Save tonight - Eagle Eye Cherry
Teenage dream - Katy Perry
Ska försöka lära mig dem på keyboarden, Save tonight ska jag göra en cover av med ett annat komp och så :)
Mamma ska ta mig till sin kompis *namn* som är fd musiker och musiklärare för att ge mig sång och gitarr lektioner! :3 Och just det, Jag fick en grymt stor lust att öva på gitarren/keyboarden innan idag... Det roliga i det är att när jag är hemma så sätter jag mig och övar (gitarr) i kanske 15 min och sen blir jag sur för att det låter konstigt. Men jag blir grymt glad när jag får det att låta bra! :D På keyboarden är det liiite roligare för att jag lyckades spela en liten bit från Bethoveen "fur elise":] Vem är bäst liksom? TACK IPHONE!<3
Nu tror jag att jag ska sova. :P Godnatt!
Är man charmig så är man ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: