2010-12-02
 14:06:16

Hm

Hei! Nu är jag hemma. Lol så lång tid det dog :c Jag skulle ta bussen hem men NEHEDÅ! Den ville inte gå förrens vid 13.40. så jag ringde mor och sa att jag åker hem till mommo. Fast då visade det sig att hon skulle till tandläkaren med en tant på hennes jobb så jag fick åka dit. MEN när jag kom dit (vid ehm.. 12.47) så ringde hon och sa att dem skulle komma vid halv 2 -.- så jag gick in på biblioteket och kollade. Hittade en bok som jag inte minns om jag har läst eller inte :c Lol så jag satt i säkert 20 min och bläddrade igenom boken för att hitta ställen som jag läst. :c
Dock tror jag inte jag har läst den XD
Men ah. Sen läste jag Döden i dina ögon <3 åh den är så grymt bra!! (SUPERNANNY ÄR PÅ TV!<3)
Nu ska jag kolla på SUPERNANNY<3 Och äta Tamal ^^
---------------------------------------------------------------------------------------
Heido! Jag skriver nog något värdelöst inlägg om Christofer Drew senare! x)
(Bild från i går i skolan när Julia gick lös och spammade "ta bild" - knappen!)
-----------------------------------------------------------------------------------



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: